youfatfuck.blogg.se

2013-01-14
09:06:51

Zumba
Hann inte ta någon bild imorse, så det får bli när jag kommer hem istället. Vet inte heller när jag kommer hinna blogga igen. Förhoppningsvis efter jobbet innan träningen. Men det känns osäkert. Ska hjälpa mamma skriva sitt CV och sen måste jag sticka till Zumban.
Japp, du läste rätt! Jag ska på Zumba. Det jag har vägrat sedan jag började träna i september 2011. Men tänkte att, fuck it, det kan vara kul att åtminstone testa det en gång. Är det kul, kan man ju fortsätta med det. Alltid kul att gå på fler pass! Har bara MRL, CX Works och bodybalance som jag går på. Men vill hitta fler, som omväxling från crosstrainern.
 
Hur som haver. Har bestämt att jag ska göra bloggen tillgänglig för alla. Lite nervös, men ja, ju fler som läser, desto mer motivation att träna!
 
Men igår var jag naugthy. Bakade muffins (morotsmuffins med äpple och kanel, kan lägga upp receptet lite senare) och åt lite popcorn med Pellan. Fast det var väldigt mysig. Kollade på Hotel Transylvania (rolig rulle!) och låg och slappade på soffan. Men det förtjänade jag faktiskt, trots min ofrivilliga vilodag i fredags.
 
Nej, nu kanske man ska fortsätta jobba. Inte för att jag har något att göra för tillfället, men jag kan ju se lite upptagen ut, hehe.
 
YFF.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: