youfatfuck.blogg.se

2013-03-11
15:27:56

Måndag: Bild och vikt
Usch, tiden går lite för snabbt nu, känner jag. Nu är det blötsligt bara nio månader kvar tills jag måste ha klarat min vikt. Jag borde klara det, men just nu känns det verkligen inte som att jag kommer det :(
 
Blev armar, rygg och mage idag. Värmde upp med 20 minuter på crossen. Fan vad jag huffade och puffade sista studen med armar. MEN (!!) jag kunde kontrollerat gå från hunden, till plankan, ner i en smal armhävning och upp i kobran! Åh, det gjorde mig glad :).
 
59.4kg. Ser verkligen ingen skillnad på detta kortet
och första kortet jag tog. -.-

Mycket sämre än vad jag hade velat, men klarade inte
så mycket, med tanke på att jag var hungrig redan
när jag kom till gymmet runt halv tolv. Var där rätt länge också...
 
YFF.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: