youfatfuck.blogg.se

2013-03-30
10:35:29

Starke Adolf
Känner mig lite som starke Adolf idag. Fast jag har träningsvärk. Igår var det helt galet. Jag och Emma stack ner ganska tidigt. Körde sjukt mycket armar, axlar, bröst och rygg igår. Och en del mage, för att chilla lite på armfronten. Har en redig träningsvärk idag. Helvete vad GÖTT DET ÄR!! Idag vaknade jag kvart över fem, smsade Emma och frågade när hon skulle ner. Drog ner 06.35 och stod på crosstrainern kl 7. Men körde bara fem minuter, sen var det dags igen. Idag blev det ben och rumpa. Var helt slut efter benpressen. Men så tog jag också 108kg idag OCH höll i botten (90 grader fan!) ganska länge. Får väl se ifall jag kan gå imorgon. Hade velat köra kondition, men ja.. Mina ben kanske säger annat? Haha
 

Två trötta tjejer efter ett hårt pass!

Min nya kärlek, dat maskin <3!

Kort vila innan sidoplankan.

<3!

137 kalorier på 10 minuter, helt OK!

Exakt så kände jag mig igår haha
108 kilogram i benpress. Damn guurl!
 
YFF.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: