youfatfuck.blogg.se

2013-03-10
18:26:00

Kylskåpskvinnan
Kylskåpskvinnan har slagit till igen, denna gång under det senaste passet av Bodybalance på Exclusive vid Lilla Bommen. Enligt vittnen, kunde hon knappt stå på ett ben, utan att nästan ramla. Likaså sprids ryktet snabbt om att benen skakade så mycket att folk trodde att det hade blivit en jordbävning - en punktcentrerad jordbävning.
 
Så ja, idag var inte direkt ett bra BB pass för mig. Hoppas det går bättre på onsdag. Sen gjorde ju inte min träningsvärk saken bättre. Dock är inte träningsvärken lika illa som den borde :(.  Men jag måste komma in i det igen. Drygaste är att dom snart byter koreografi; jag gillar ju denna! Så typiskt. Oh well, man kommer alltid in i den nya :)
 
Imorgon blir det att dra ner direkt efter skolan. Slutar elva, då det blir perfekt att komma hem till lunch sen. Därefter blir det nog att plugga hela dagen dvs. Kvinnofängelset och äta mat. Typ?
 
YFF.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: