youfatfuck.blogg.se

2013-03-21
20:25:00

Crosstrainer och ljudböcker
Igår stod jag på crossen igen, efter en riktig jävla pissdag. Fy i helvete. Men det var riktigt skönt att ta ut det på crossen och lyssna på min bok. Helvete vad bra den är! Fast den är slut nu, så måste lägga in en ny, haha. Ville köra mer, men jag var fortfarande så upprörd och ledsen att jag inte klarade mer. Kände att jag bara behövde springa från gymmet och komma hem. Har inte direkt hjälpt att jag har ätit både chips och godis idag. Men till mitt försvar har jag tentapluggat idag. Okej tenta"pluggat". Men tentahandlat har jag gjort! Har laddat upp så att jag klarar mig hela dagen imorgon :). Ska nog pausa (om jag känner att jag hinner) för MRL imorgon kväll också. Vill verkligen komma iväg på det. Mår alltid bättre efter ett MRL pass, utan undantag.
 
Vill bara få min mens också, be done with it. Sväller alltid som en ballong, sugen på sötsaker precis hela tiden och mår alltid skit. Du kan säga "åh, din vita sko är lite smutsig" och jag bryter ihop och börjar lipa. PMS for the win, right?....
 

Gick ganska bra igår fan, brände rätt ordentligt. Måste klara en timme ^_^
Skulle stretcha rumpan, drog tag i knät men släppte lika
jävla snabbt igen. Hade glömt att jag hade gjort den här
lilla raringen. Helvete vad ont det gjorde när den drogs mot
benet :(. Men, ingen skada skedd (vad jag kan se). Lika snygg
som alltid (ja, alltså, sedan i tisdags, höhö).
 
Hade velat köra BB nu i veckan, men eftersom ovanstående gullunge finns nu, kan jag inte det. Så som man böjer handlederna och drar i sig, fungerar det inte riktigt. Vill varken sträcka ut den eller skrapa den mot någonting igen. Inte förrän den har läkt. Lite mer åtminstone. Så jag ska vänta nu till antingen nästa eller nästnästa. Förhoppningsvis på söndag nästa vecka :). Saknar BB <3
 
För er som inte vet, är BB abslut inte Big Brother eller annan skit. Det står för Bodybalance och inget annat ^_~
 
YFF.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: