youfatfuck.blogg.se

2013-05-20
12:14:05

Long time, no see
Ja, här var det ett bra tag sedan jag skrev. Har varit totalt omotiverad, sedan fick jag tillbaka motiveringen och sedan blev jag sjuk. Igen. Så nu ligger jag i min säng. Kan knappt prata, har ont i halsen och hostar. Oerhört trött dessutom. Men det kanske har någonting med att göra att jag vaknade några gånger inatt av hostattacker. Men vad vet jag; det kan ju faktiskt ha varit någonting annat också..... Fan vad trött jag blir. Vill bara få träna och må bra. Men neeeej.. Då ska jag vara sjuk och grejer. Fuck all?
 
Längtar tills jag blir frisk, så jag kan träna ordentligt. Så jag kan stå på crossen i 45 minuter och bränna 600+. Som annars. Som jag gillar. Som jag vill!
 
YFF.

Kommentar:
#1: NicoleRAp

AllExpress Endless coupons, discounts, promotions and flash deals. Competitive Prices On More Than 100 Million Items. Check Out All Deals on AllExpress. 24*7 Customer care. Buyer's Protection. Free Shipping Worldwide. Secure Payment Method.


The best products. Goods for insects .Anytime
The best products. Spirits and deodorants .always
high quality. Smartwatch and gadgets .Anytime
per day. Earphones and headsets .Anytime
per day. Care of health . to anywhere in the world




@a

2021-06-15 @ 19:48:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: