youfatfuck.blogg.se

2013-04-12
20:38:44

Kondition: crossen
Körde 35 minuter på crossen idag. Hade inte käkat sedan lunchen på praktiken vid halv ett, slutade fyra, kom hem kvart i sju.. Lite död, kan man ju säga. Men har haft fredagsmys med ägg, hett citronvatten och hackat äpple med russin, äppelmos och fil. Omnomnom ^_^
 
Kändes ganska bra på crossen idag, fast jag hade velat kunna ta i lite mer. Men som sagt, inte så mycket näring kvar i kroppen, är helt slut efter denna vecka på praktiken och mina armar... Fan vilken go träningsvärk jag har :D! Däremot är det något knas med mitt lillfinger på vänster hand :(. Skulle ställa mig i hundens position, för att sträcka ut baksida lår och vadmusklerna. Då sträcker man ut handen så mycket som möjligt, så hela handflatan är i golvet. Men så gjorde det stört ont i fingret. Försökte ett par gånger till, men det gick verkligen inte. Hoppas inte det har hänt något. Hur ska jag kunna leva utan hunden?! :( Men fick till en ganska go stretch ändå. Håller tummarna för att jag kan köra BB på söndag! Men imorgon blir det ben och arsle (och mage) med Emma ^_^
 

Inte så kasst för 35 minuter ändå. Helt OK.
 
YFF.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: