youfatfuck.blogg.se

2013-04-11
19:11:11

Styrka: Armar, mage och rygg
Fy i hela jävla helvetet. Mina armar är SÅ möra just nu. And I LOVE IT! <3 Kommer kännas gött i armarna imorgon, hehe. Hur tusan ska jag orka umgås med barnen? Hehe. Körde ganska stenhårt i 20 minuter efter styrkan. Tränade väl totalt 1.5h. Kändes riktigt bra :) Endorfiner. Vad skulle jag göra utan er? Jag älskar er! Ni ligger i topp. Där uppe med böcker, musik, serier, sex, mat, Granny Smith äpplen och ägg!

Den crossen på Exclusive är så konstig :S. Fattar inte varför korten blir sådana!
Aja.. 280 kalorier på 20 minuter (viktminskning). Inte helt fel :)
Sen mår man ju genast bättre när vågen visar ovanstående
och inte måndagens vikt. Woopwoop. (Fast det är fortfarande
massa kilon kvar. Ungefär 6-8/10. Får se vart jag landar. Och nej, jag
blir inte underviktig om jag väger 48, har redan kollat!)
 
 
YFF.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: