youfatfuck.blogg.se

2013-03-12
17:52:58

Smärta
Har, under större delen av dagen, legat i fosterställning och kollat på film. Somnade ett par gånger, det var ganska skönt, eftersom jag har en redig portion ångest. Ville gå på föreläsningen idag och på studiecirkeln. Men det som ger mig mest ångest, är avsaknaden av träning idag.
 
Igår bestämde jag min nämligen för att träna ryggen. "Jag ska inte gå ut så hårt, jag tar det försiktigt och gör samma övningar som på BB. Det borde inte vara någon fara."
Och här är jag, i fosterställning. Eftersom det är det enda som avlastar min ländrygg. Att ligga på mage är det inte ens på tal om. Att sätta sig på huk? HA! Du tror det va? Sitta vid skrivbordet och plugga? You wish...
Hoppas att det är bättre imorgon efter jag har tryckt i mig smärtstillande och alvedon. För jag vill verkligen träna imorgon. Blir ingen träning i helgen, så jag måste fan passa på nu under veckan!! Pisshelvete :(
 
Kill me?
 
YFF.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: