youfatfuck.blogg.se

2013-03-22
21:31:00

En fredagskväll på Exclusive
Ligger i sängen nu. Helt förstörd, mår illa och min mage mår kaos. Tar för givet att det är allt socker och skit jag stoppat i mig under dagen. Min kropp är verkligen inte van vid den mängden fett och socker. Usch, skulle aldrig ha ätit så mycket!!! Känner mig mest äcklig nu och har ångest över att jag har ätit så mycket. Men kom åtminstone ner till gymmet idag, även om det var lite senare än vad jag hade velat.
 
621 kalorier på 45 minter är inte så jävla dåligt ändå!
Hade hoppats på mer, men det var inte direkt energirik mat
jag fick i mig idag. Det var bara skit och socker och snabba
(förbannat jävla snabba) kolhydrater... Men aja, bättre än inget :)
Vågen visade 59.1 också, så det kändes ganska okej. Måste klara
det innan 6 juni. Stress! :(
 
YFF.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: