youfatfuck.blogg.se

2013-03-18
19:57:46

Träningsåndest och förfall
Idag blev det 35 minuter på crossen. Tänkte köra armar också, men var så otroligt trött, så jag skippade det. Osäker på om det blir något pass imorgon, men hoppas på att jag ska orka ta mig ner. På onsdag får det bli ett tidigt, sen blir det plugg, sen skola. Börjar såpass sent, så det är rätt göddigt ^_^. Däremot blir det nog ingen BB denna vecka, för imorgon ska jag tatuera handleden. Kan inte böja handen bakåt då, vilket man ju gör ganska mycket på BB. Vill inte sträcka ut tatueringen. Så det får bli kondition hela denna vecka och lugnt på BB nästa :).
 
Levde i total dekadens i helgen. Vin, öl, lasagne (fast den räknas nog inte), chips, popcorn, bullar osv. Usch! Varje gång tänker jag: detta blir sista veckan med allt onyttigt, nästa vecka KÖR JAG! Sen äter jag något sådant, får ångest över att jag har ätit det och äter mer, för att döva den första ångesten etc. Det är som med alkohol... Man dricker för att glömma, vaknar med ångest och fortsätter. Hatar att jag är en tröstätare!!
 
YFF.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: