youfatfuck.blogg.se

2013-03-23
15:17:06

Energi minus fem, aptit plus sjuttiofem
Åh herre. Imorse på gymmet var inte att leka med! Efter 10 minuter på crossen fick jag lov att ge upp. Jag klarade helt enkelt inte mer. Eller var det en kvart? Det var HEMSKT! Så jag fick lov att köra bandet en halvtimme, men så fick jag skoskav. Bra dag? Njaee? Sen har jag ätit hur mycket som helst redan haha. Känns som att jag vill trycka i mig hela kylskåpet, en get, en struts, lite hare och grillad kanin. Ja, ungefär så känns det! Så nu sitter jag och äter en äggmack! Fem ägg idag, hittills, får väl se vad det blir till middag, hehe.
 

Aja, tolv minuter, sen gav jag fan upp!

En halvtimme, totalt 200 kalorier. Körde lite uppvärmning
sen gick jag snabbt i uppförsbacke och sen varvade jag ner
tio minuter efter jag var klar. Så 40 minuter totalt. Vet inte
riktigt hur mycket jag "brände" på nedvarvningen, men typ 40 kanske? haha
Bättre än inget idag! :)

Och den siffran gjorde mig glad fan! Det betyder att jag har gått
ner sex kilo på två månader och elva dagar! Woopwoop! :)
 
YFF.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: