youfatfuck.blogg.se

2013-04-17
19:06:27

Praktik, hemma, skola...
Känns inte som att jag har tid att träna just nu. Slutar "sent" från praktiken, kommer hem, vill äta och slappna av, måste skriva på uppgifterna och sen sova, eftersom man ska upp tidigt dagen efter. Känns pissjobbigt att inte få träna så mycket som jag vill. Men om en och en halv vecka blir det som vanligt igen, då kan jag träna som jag brukar. Men just nu får det ligga på hyllan lite. Börjar känna mig stressad inför inlämningsuppgiften, dessutom. Men imorgon ska jag nog kunna träna, alternativt på fredag (behöver inte stressa med något då) och helgen går ju också. Tack och lov! Sen har vi sovmorgon på tisdag, då kan jag smita ner innan vi börjar praktiken, så det är ju göddigt det.. Aja, whatevs. Det får lösa sig! Får äta mindre nu under dagarna, helt enkelt.
 
YFF.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: