youfatfuck.blogg.se

2013-02-08
19:36:05

Ugh!
Gick upp okristligt tidigt imorse, pallrade mig till jobbet, jobbade, åt mindre än vanligt (känns så himla dumt att äta mycket, när man sitter på en kontorsstol hela dagen...) och stack till gymmet. Körde 40 minuter idag på crossen, brände ungefär 560 kalorier, eller vad det var. Tänkte köra styrka också, men ögonen gick nästan i kors. Kör det imorgon istället. För nu är det fan dags, känner jag :D.
 
Ställde mig på vågen igår innan jag började träna. 60.5 kg. Idag stod det 60.6kg. Så det börjar verkligen hända saker. About fucking time!
 
Nåväl. Öhmn.. Planen imorgon var att köra CX, men insåg att nej. Nej. Bara.. Nej! Föratteeh, nej. Kör Bodybalance på söndagen ist :)
 
YFF.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: