youfatfuck.blogg.se

2013-02-02
17:25:38

Träningslös vecka!
Mår ganska dåligt just nu. Jag har inte tränat på hela veckan, har varken haft tid eller ork. Har fortfarande inte ätit ordentligt och har haft så mycket plugg. Men imorgon är det iaf bodybalance. Hoppas verkligen jag fått en plats, bara. Annars suger det. Får la kolla tuben och se ifall dom har något man kan följa, annars :).
 
Handlat lite nytt till träningen också. En yogamatta och hörlurar som tål både svett och vatten! Nu slipper jag pajja ett par hörlurar var tredje månad, hehe.
 
Men det viktigaste just nu, är att jag måste börja äta igen. Eller a, måste kunna börja äta igen. Åt tre mackor igår, men alldeles för snabbt och det var alldeles för mycket. Mådde jätteilla efteråt och kunde knappt hålla det nere. Hittills idag, har det bara blivit ett ägg, en sån liten Activia och en kopp citronvatten. Mer än så klarade jag inte. Ska ut och äta ikväll också, vilket innebär att det kommer ta typ fyrahundratusen timmar för mig att få ner det! Får äta någonting väldigt litet, typ en sallad eller så. Lite tråkigt, men vad göra?
 
YFF.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: