youfatfuck.blogg.se

2013-02-10
20:07:05

Pannkakor!
Idag är det söndag. Och söndag betyder pannkakor. Och det var precis vad jag åt till middag idag. Pannkakor, med vaniljsocker eftersom de inte hade den vaniljyoghurten jag ville ha, med glass och hallonsylt. Mm, det är livet det! Tack och lov stekte jag inte pannkakorna själv, eftersom jag SUGER på det, det fick Gizmo göra istället ^_^. På det hela en bra dag. Förutom att jag inte har tränat. Men fan, jag behöver en vilodag; som att jag skulle orka BB med mina ben? Yea right! Känns fortfarande som att någon har bultat på dem med en sådandäringa kötthammare! Ugh.
 
Kanske blir lite träning sen ändå. Oh, who am I kidding? Klart det blir, hehe :)! Man kanske skulle starta en sexblogg också.. Nee, tar för mycket tid med två bloggar, som att jag skulle palla tre? :p
 
Imorgon blir det bild och vikt, ska bli intressant!
 
YFF.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: