youfatfuck.blogg.se

2013-02-22
19:38:17

MRL!
Gick på MRL idag med Rosie. Öhmn.. Det märktes att det var ett jävla tag sedan man var där haha. Rörelserna satt som de skulle, men det var svårt att hänga med i den nya koreografin. Ska dit nästa fredag också, så man kommer nog in i det snart igen ^_^
 
Men jag kommer vara lite naughty ikväll. Ska hem till Mathilda för lite förfest/hemmafest, därefter in till stan igen och hem till Gizmo. Imorgon ska jag ha min vilodag. Mina muskler måste få återhämta sig, annars kommer jag bara att bryta ner dem och förstöra min kropp. Men på söndag är det BB igen. Det ska bli riktigt skönt. Får bara inte glömma min yogamatta, som jag gör. Jämt. Vareviga förbannade jävla gång. -.- haha
 
YFF.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: