youfatfuck.blogg.se

2013-02-25
12:49:59

Måndag: Bild och vikt
Det var väldigt tungt på crossen idag och när jag körde bröst, triceps, biceps och övre delen av ryggen. Men det var gött att få det gjort direkt efter skolan. Men nu är jag helt utpumpad och har massa plugg att fixa. Suck.. När jag ställde mig på vågen, kände jag mig otroligt omotiverad och ville mest bara gå hem igen. Men aja, så är det väl ibland. Så frustrerande bara...
 
60.1kg. +1kg sedan förra vecka. Kul då...
Ser inte heller något skillnad från första bilden och denna.
Känns snarare som att jag blir större. Yeey... 
Fick inte med tofflorna heller :(


36 minuter på crossen, nästan 500 kalorier. Inte helt fel!
Tre kilometer "gick" jag också :)
Snittade mellan 140-150 steg/minut, helt okej.
Hade hellre legat mellan 150-160, men energin var inte på topp.
 
YFF.

Kommentar:
#1: j

yeah

2013-02-25 @ 12:56:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: