youfatfuck.blogg.se

2013-02-17
15:14:56

Illamående, igen!
Åt scones imorse, eftersom det är söndag. Ångrar att jag åt så mycket nu bara. Mår fruktansvärt illa just nu och ska ner till gymmet om typ 20 minuter. Så himla jobbigt att känna såhär när man ska träna. Men det är bara att bita ihop och åka till Exclusive för en timmes BB. Tveksamt om jag kör kondition idag, med tanke på måendet. Men jag måste ner idag. Har inte varit nere sedan i onsdags. Hur hemskt är inte det?! Ger mig ordentlig jävla ångest. Har helt enkelt inte haft något sug. Känns lite som att jag börjar tappa det igen. Måste verkligen äta mindre och träna mer. Mår så dåligt och får så mycket ångest när jag gör såhär. Jävla skit!
 
Vi ska åtminstone handla mat idag, det är positivt. Då kan jag köpa lax och kött och grönsaker och massa frukt! Det känns mycket bättre, då kanske jag kan äta ordentligt igen. Mindre fett och sådan skit nu! :/
 
YFF.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: