youfatfuck.blogg.se

2013-02-06
21:33:57

Guess who's back
Back again, YFF, tell a friend!
 
Idag körde jag äntligen ett gympass. Mår lite illa nu, men det skiter jag i! Körde 35 minuter på crosstrainern, sen fick det vara nog. Kändes så otroligt bra och jag snittade hela 155 steg/minut! Var ett tag uppe i 170, vilket kändes helt otroligt med tanke på hur längesedan det var sist. Jag menar, jag kunde ta i mer nu, efter jag har varit sjuk, än vad jag kunde innan? Öhmn, plz explain? Haha..
 
I måndags tog jag tyvärr ingen bild, så det får bli från måndags förra veckan och dagens vikt, istället.
 
Förra veckans bild, dagens vikt: 61.5 kg! Framsteg! :D
 
Rätt najs förbränning idag, med tanke på hur kort jag körde! 35 minuter, 500+ kalorier. Därefter lite nedvarvning på crossen (för att benen skulle hänga med, hehe) och därefter 12 minuters nedvarvning på bandet. Vilket var hur jävla gött som helst :)
 
YFF.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: