youfatfuck.blogg.se

2013-02-09
21:55:00

Fläskfilé
Idag känner jag mig lite som en. Möra lår, slapp mage och helt enkelt lite fläskig. Jag vet att så inte är fallet (fortfarande 60.5 kg), men jag känner mig verkligen tjock idag. Hatar den känslan. Vill mest bara stå på crossen i fyra timmar. Skulle aldrig orka, men det hade varit väldigt trevligt att få göra det. Bränna en sisådär 4000 kalorier, varför inte, liksom, haha.
 
Imorgon blir det Bodybalance kl. 16, ska försöka köra lite på crossen efter. Ganska tveksamt dock, med tanke på att benen = slut efter BB. Aja, får helt enkelt se hur det blir.
 
Önska jag kunde ha haft lite sexig träning ikväll, men jag är alldeles för trött! Och jag har aldrig somnat när jag har tränat sexigt, något jag hade tänkt att aldrig göra heller! ^_^
 
YFF.

Kommentar:
#1: Sara K

Snygg särskrivning på fläskfilé? :) Du gjorde den med flit va!?

Svar: Haha nej vad pinsamt! Har inte ens märkt det! Men vi kan väl säga att jag gjorde det med flit, okej? :D
Sofia N

2013-02-10 @ 13:28:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: