youfatfuck.blogg.se

2013-02-21
19:07:30

Bodycombat
Vaknade mitt i natten och skulle gå på toa. Upptäckte att jag hade väldigt svårt att resa på mig. Träningsvärken från helvetet. Eller snarare paradiset, för helvete vad gött det känns! Varje gång jag nyser, skrattar för mycket eller hostar, går min mage sönder. And I fucking love it, man!
 
Idag var jag och Rosie på Bodycombat. Det var... Intressant, är nog rätt ordval för detta. Det var skitsvårt (väldigt mycket boxning, något jag verkligen inte är van vid) och, ja, det var svårt att komma in i rörelserna. Men så är det ju på alla pass man går på för första gången. Minns första gången på MRL. HA! Vad var det eller? Står där och rycker som ett tard och har ingen aning om vad man sysslar med, hehe. Tyvärr sträckte jag baksida lår när vi skulle göra en spark bakåt. Hoppas det inte är en svår sträckning, för jag pallar inte ha uppehåll i träningen. Våga vägra uppehåll :D
Här kan du läsa mer om BC: http://w3.lesmills.com/global/en/classes/bodycombat/about-bodycombat/
 
Apropå MRL, blir det faktiskt det imorgon! Älskade fredagspass, som jag saknat dig!
 
YFF.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: