youfatfuck.blogg.se

2013-02-17
19:25:53

Bodybalance
Idag blev det bara BB, ingen kondition. Kände att när vi gjorde sista övningarna, mådde jag alldeles för dåligt. Känner inte heller att jag behöver äta mer idag. Är fortfarande mätt från frullen... Nästan åtta timmar senare. Dafuq? Jag äter jämt! Hallå eller! Var fjärde timme typ. Helst oftare. Hade jag fått välja: mest hela tiden. Äta samtidigt som jag står på crosstrainern kanske? Omnomfuckingnom! ;)
 
Nästa gång det är BB, ska jag köra 20 minuter intensivt på crossen, därefter varva ner en kvart (aktiv nedvarvning ftw) och sen blir det BB en timme. Det känns som ett jävligt bra pass. LOVE IT!
 
Var lite busig idag. Smygvägde mig. 59.5kg! Under 60kg! ÄNTLIGEN! Nu jävlar börjar det hända saker. 4kg lättare. Inte mycket, men det är en bra början :). Det på en månad, ungefär. Inte så illa pinkat :). Nu är det ungefär 8kg kvar! Kommer att nå min idealvikt i år. Helvete vad bra det känns :D!
 
YFF.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: